Til skoler og uddannelsesinstitutioner
Et professionelt bindeled mellem barn/ung, lærerne og forældrene

Derfor skal du som leder prioritere mental sundhed
Jeg har 25 års erfaring med trivselsarbejde i skoleverdenen. Gennem årene har jeg opnået en dyb indsigt i, hvad unge mennesker kæmper med, og jeg har en særlig evne til at skabe tillid og kontakt – både til elever, lærere og forældre. Når der er behov for det, fungerer jeg som et bindeled mellem barnet eller den unge, lærerne og forældrene.
Jeg har 25 års erfaring med trivselsarbejde i skoleverdenen
Jeg rådgiver og coacher eleverne, så de får mentale redskaber til at håndtere stress, bekymringer, overtænkning, angst og manglende motivation. Jeg hjælper dem med at indøve gode vaner, optimere deres søvn og skabe overblik over lektier og afleveringer. Derudover har jeg stor erfaring med eksamenscoaching, hvor jeg giver dem værktøjer til at håndtere nervøsitet og præstere godt, når det gælder.
Typisk kan vi starte op inden for få uger – og ved akutte behov kan jeg prioritere jer hurtigere.
Vi starter med en indledende samtale, hvor vi afklarer jeres behov. Herefter skræddersyr jeg et forløb – det kan være 1:1-samtaler, gruppesessioner for elever og lærere og forældresamtaler.
Ja. Jeg arbejder både forebyggende og støttende, når skaden er sket. Det er aldrig for tidligt eller for sent at handle på mistrivsel.
Ja – jeg tilbyder både fysisk fremmøde og online sessioner via f.eks. Signal, WhatsApp eller telefon.
Prisen afhænger af omfanget – fx antal sessioner, elever, lærere og tiltag. I får altid et overskueligt tilbud, og vi tilpasser det jeres budget og behov.
Hvornår giver det mening?
- Når en elev mistrives og det er svært at finde ud af hvorfor
- Når der opstår konflikter mellem elev, skole og hjem
- Når en elev har brug for støtte til at håndtere eksamenspres
- Når fraværet stiger, og motivationen falder
- Når lærere og pædagoger har brug for sparring i svære elevsager
Hvorfor er det vigtigt for skolen
- Mindre fravær, større motivation for læring og fastholdelse af elever
- Mere ro i klassen og færre konflikter
- Bedre samarbejde mellem skole, elev og forældre
- Lærere oplever mere arbejdsglæde og færre belastninger
- En tydelig og tryg ekstern støttefunktion, I kan henvise til
Hvorfor er det vigtigt for eleven
- Øget trivsel og selvtillid
- Konkrete værktøjer til at håndtere stress og pres
- Bedre søvn, struktur og koncentration
- Hjælp til eksamensangst og præstation
- En voksen, der lytter og skaber tryghed uden at dømme